Καμπάνια στο μετρό για τη «Σχέση των Ελλήνων με την ανάγνωση»

Περιήγηση:
Καμπάνια στο μετρό για τη «Σχέση των Ελλήνων με την ανάγνωση»

Από τις 12 Οκτωβρίου, ο ΟΣΔΕΛ (Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου) ξεκίνησε μία καμπάνια με στόχο την επαναφορά του ζητήματος της ανάγνωσης στο δημόσιο διάλογο. Η προωθητική κίνηση αυτή βασίζεται στην έρευνα που εκπονεί ο Νίκος Παναγιωτόπουλος «Η σχέση των Ελλήνων με την ανάνγωση» , η οποία θα καταλήξει στο βιβλίο «Αναγνώσεις, αναγνώστες και αναγνώστριες, το βιβλίο και το κοινό του στην Ελλάδα» που θα εκδοθεί από τις εκδόσεις Gutenberg καθώς και στην πιο σύντομη εκδοχή του «Η αγάπη για την ανάγνωση», από τις εκδόσεις Ινστιτούτο του Βιβλίου-Καρδαμίτσα.

Έτσι, οι συρμοί του μετρό της Αθήνας έχουν γεμίσει με μηνύματα υπεράσπισης της ανάγνωσης όπως «Το διάβασμα έχει τη δύναμη να σε κάνει πραγματικά πλούσιο» και «Το βιβλίο μπορεί να αλλάξει τη ζωή σου» σε πολύ όμορφη απεικόνιση, φέρνοντας ουσιαστικά τη δημόσια κοινωνιολογία για δεύτερη φορά στους χώρους του μετρό, έπειτα από τον κύκλο δράσεων «Για μια νέα δημόσια εμπειρία» το 2019. Μάλιστα, αναμένονται και άλλες δράσεις με την ίδια στοχοθεσία, για τις οποίες θα σας ενημερώσουμε σύντομα.

Εκδήλωση

Η καμπάνια έχει ημερομηνία λήξης τις 8 Νοέμβρη, καθώς τότε θα μετουσιωθεί σε μία μεγάλη εκδήλωση στο Ωδείο Αθηνών, στο αμφιθέατρο «Ιωάννης Δεσποτόπουλος», όπου θα παρουσιαστούν το βιβλίο και τα αποτελέσματα της έρευνας.